UWAGA! Dołącz do nowej grupy Pruszków - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Zmiany w obsłudze interesantów w Urzędzie Miasta Pruszkowa od 26 października 2020 roku


Z powodu wzrastającej liczby przypadków zakażeń wirusem SARS-CoV-2, Urząd Miasta Pruszkowa ogłasza istotne zmiany w swoich procedurach dotyczących obsługi interesantów, które będą obowiązywać od 26 października 2020 roku do odwołania. Nowe zasady mają na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno mieszkańcom, jak i pracownikom urzędu. W szczególności ograniczenia dotyczą osobistych wizyt w urzędzie, a także w Punktach Obsługi Mieszkańców i Urzędzie Stanu Cywilnego. W celu załatwienia sprawy należy wcześniej umówić się telefonicznie lub elektronicznie.

Osobisty kontakt z pracownikami Urzędu Miasta będzie możliwy jedynie w nagłych przypadkach, o ile spotkanie zostanie wcześniej umówione. Do kontaktu z kancelarią Urzędu dostępny jest numer telefonu 22-735-88-88 oraz adres email. Wejście do budynku Urzędu Miasta odbywać się będzie tylko przez tylne drzwi, które są przystosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Warto również zaznaczyć, że kasa urzędu pozostaje zamknięta, co wymusza korzystanie z innych form płatności oraz załatwiania spraw

W Urzędzie Stanu Cywilnego interesanci będą przyjmowani jedynie w związku z rejestracją urodzeń oraz zgonów. W przypadku innych spraw pilnych należy skontaktować się z USC telefonicznie pod numerem 22-738-45-60 lub przesłać zapytanie drogą elektroniczną. Podobne zasady obowiązują w Punkcie Obsługi Mieszkańców, gdzie interesanci będą obsługiwani tylko po wcześniejszym umówieniu się na spotkanie telefoniczne. Należy korzystać z podanego numeru telefonu: 539-952-714 dla ogólnych zapytań oraz 660-493-021 do obsługi kart.

Źródło: Urząd Miasta Pruszków


Oceń: Zmiany w obsłudze interesantów w Urzędzie Miasta Pruszkowa od 26 października 2020 roku

Średnia ocena:4.67 Liczba ocen:5


Zobacz Także