UWAGA! Dołącz do nowej grupy Pruszków - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Pruszków z powodu COVID-19


W związku z narastającą liczbą zakażeń wirusem COVID-19, władze miasta Pruszków wprowadziły nowe zasady obsługi interesantów w Urzędzie Miasta oraz w innych lokalnych instytucjach. Decyzja ta ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa zarówno mieszkańcom, jak i pracownikom urzędów. Zmiany będą obowiązywać od 22 marca 2021 roku do odwołania. Interesanci są zobowiązani do wcześniejszego umawiania się na wizyty, co ma ograniczyć liczba osób przebywających w budynkach urzędowych.

Do najważniejszych ustaleń należy ograniczenie możliwości osobistego zgłaszania się do Urzędu Miasta jedynie do spraw pilnych. Wszelkie pozostałe sprawy muszą być konsultowane telefonicznie lub przez e-mail oraz platformę e-Puap. Obecnie w budynku Urzędu Miasta przy ul. Kraszewskiego 14/16, a także w Urzędzie Stanu Cywilnego oraz Punkcie Obsługi Mieszkańców obowiązuje zakaz bezpośredniej obsługi interesantów.

W Urzędzie Miasta będzie działał jeden punkt wejścia od strony parkingu z podjazdem dla osób niepełnosprawnych. Dopuszczalne będą jedynie osobiste wizyty po wcześniejszym umówieniu. Co więcej, tradycyjne pismach będą mogły być składane wyłącznie poprzez wrzucenie do specjalnej urny, która podlegać będzie kwarantannie. W przypadku Urzędu Stanu Cywilnego interesanci również będą przyjmowani z zachowaniem obostrzeń sanitarnych, jednakże jedynie w sprawach dotyczących rejestracji urodzeń i zgonów. Punkt Obsługi Mieszkańców pozostanie zamknięty dla interesantów.

Źródło: Urząd Miasta Pruszków


Oceń: Zmiany w funkcjonowaniu Urzędu Miasta Pruszków z powodu COVID-19

Średnia ocena:4.74 Liczba ocen:19


Zobacz Także